Saturday, September 4, 2010

အၿငိမ္းစားဝန္ထမ္းမ်ား လခတိုးျမႇင့္ေပးရန္ ႏိုင္ငံေတာ္အႀကီးကဲထံ တင္ျပေတာင္းဆို

Wednesday, 04 August 2010 13:47 ႐ုိးမ ၃

ပင္စင္စား ပညာေရးဝန္ထမ္း အေယာက္ (၅၀) က စားဝတ္ေနေရးလံုေလာက္မႈမရွိသည့္အတြက္ ပင္စင္လခမ်ား တိုးျမႇင့္ေပးရန္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးထံသို႔ စုေပါင္းလက္မွတ္ထိုး တင္ျပေတာင္းဆိုမႈ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။

မေန႔က ရန္ကုန္၊ ပဲခူး၊ ျပည္၊ ဇီးကုန္း၊ သနပ္ပင္၊ ထံုးႀကီး၊ ကဝ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ အၿငိမ္းစား ပညာေရးဝန္ထမ္းမ်ားက တင္ျပေတာင္းဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အၿငိမ္းစားဝန္ထမ္းတဦးက ေျပာသည္။

“က်ေနာ္တို႔ေတြ ဒီေန႔လစာထုတ္ရတဲ့ ပင္စင္လစာက ၂၀၀ ေလာက္ပဲ က်န္တယ္၊ ဒီေန႔စားဝတ္ေနေရးနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ဘယ္လိုမွ မေလာက္ဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ တစ္ႏွစ္လံုး လစာက က်ေနာ္တို႔ ခရီးစရိတ္ေတာင္မရေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သြားမထုတ္ၾကတာ မ်ားတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တ႔ိုကို လစားတိုးေပးဖို႔ က်ေနာ္တို႔ တင္ျပထားတာ” ဟု ေျပာသည္။

ပင္စင္စား ပညာေရးဝန္ထမ္းမ်ား၏ အျမင့္ဆံုး ပင္စင္လစာမွာ တႏွစ္လံုးစာအတြက္ (၆၀၀၀) က်ပ္သာရွိသည့္အတြက္ ပင္စင္သြားထုတ္ရမည့္ ခရီးစရိတ္ပင္မရွိသည့္ အေျခအေနျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။

ထို႔အျပင္ ယခုလက္ရွိ ကုန္ေစ်းႏႈန္းျမင့္မားမႈေတြေၾကာင့္ စားဝတ္ေနေရးႏွင့္ အသက္ရွင္ရပ္တည္ေရး ခက္ခဲမႈရွိေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။

“က်ေနာ္တို႔ လခကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ကြာသလဲဆိုရင္ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၄) ဆင့္ ေလာက္ဘဲရတာဆိုေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ၊ က်ေနာ္က ႏိုင္ငံ့ဝန္ထမ္းလုပ္ခဲ့တာပါ၊ လုပ္ခဲ့တဲ့အခါက်ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံ့ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အႀကီးကဲကိုဘဲ က်ေနာ္တုိ႔က သနားခံစာတင္မွရမယ္” ဟု ေျပာသည္။

အဆိုပါ စုေပါင္းလက္မွတ္ေရးထိုးထားသည့္ စာကို ႏိုင္ငံေတာ္ေအးခ်မ္းသာယာေရးႏွင့္ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးေကာင္စီ ဥကၠဌ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးသန္းေရႊ၊ ဒုတိယ ဥကၠဌ၊ (ILO) အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ အလုပ္သမားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္၊ UNDP၊ အေမရိကန္သံ႐ံုးႏွင့္ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (NLD) ဗဟို႐ုံး တို႔ကိုပါ မိတၱဴပို႔ထားေၾကာင္း ၎က ဆက္ေျပာသည္။

No comments:

Post a Comment